And I don't think we should wait

Hej finisar!

Idag har jag vart i skolan och så har jag knegat. Jag bara roar mig tycker ni..
Men nu när man är vuxen så får man ägna sig åt det roliga på helgerna tydligen..

På filosofin tittade vi på en film. "Sånger från andra våningen" av Roy Andersson. Den var lika dålig som uppföljaren "Du levande" (ja jag såg uppföljaren innan den första). Men det spelar ingen roll liksom. Dom säger mig ingenting ändå.. Sjukt dåligt. Jag ville nästan kräkas faktiskt.
Och hade stolarna varit lite skönare hade jag somnat på direkten för trött var vad jag var. HELT SJUKT trött. 
Hela dagen har jag mått ganska skumt.  Kunde inte äta frullen, mådde ganska kräk på bussen, trött och allmänt dassig i skolan, skit på tåget men sen mådde jag rätt gött  på jobbet. Förutom en ständiga tröttheten som förföljer mig. Vad vill den mig? 

Jag blev tillsagd av min chef idag igen. Min chef är fan skum ibland.. Det tycker jag fan inte om. Fan.
Jag pallar inte när vuxna som jag knappt känner som jag har någon slags relation till säger till mig. Jag blir nästan tårögd och alldeles varm i ansiktet. Skitjobbigt.. Och stum blir jag. Stum som en fesk. Mesigt.
Men men. Nu ska jag inte jobba förens nästa tisdag och det tycker jag är hur gött som helst. Jag gör ju liksom helst inte mer än vad jag behöver. Och jag är ju ganska rik just nu ändå. KOM TILL MIG FEZZZTIVALER!!!!
Längtar som en tå till Siesta!
Vår.. Sommar. ähähähä.

Tre sojakörvar i brö. Adjö.
(varför kollar min mamma på töntiga programm på 5an???)
Föresten, min sörra fyller 20 idag. Grattizzzz!!!!!

Och förestenen gång till en hälsning också till Sofie för hon är så sÖöÖöT!  Hej! *fnizz*

------------------------------------------------------------------------------------------

What ever happened? typ. slutarå. slutarå. fast nä. fortsätt fortsätt!




Kommentarer
Postat av: sofie

du är söt :D

2008-01-08 @ 22:52:18
Postat av: em

vafan lillan sånger från andra våningen är sjukt bra! åh du är så dum ibland

2008-01-09 @ 12:04:59
Postat av: lillan

nej den var ju skitdålig. jag hade värsta förhoppningarna om den för att du pratat om den. så var det en likadan film som du levande... =(=(=(=(=(

2008-01-09 @ 14:12:50
URL: http://watermelonjuice.blogg.se
Postat av: emzi

ÄT EN BAJSKORV!
haha. nä men jag har fan ångest för jag vet fasen inte vad jag ska klä ut mig till på lördag!
men jag är gla för jag köpte ett par ÄKTA buffaloskor idag på kupan. som jag ska ha på 90tals festen. SJUKT GÖTT JAG ÄGER FAN ETT PAR SVARTA BUFFALOS!!!!!!!!!!! Syyyykt

2008-01-14 @ 20:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0