una lista pequeño


hej småkottar.
Idag har jag fått mail från en som är på en båt i colombia. där är det 27° i VATTNET, och minst 30° i luften. eehhhe. äre lugn om jag kommer ellööör?
idag har jag även lånat en lista av vicaana.
men den blev sådär jobbig nu. aah. varför blev inte alla svaren fetstil när det vad det jag bad om???
stördblogg.se

ditt namn: Linnea
längd: jag mäter 159 cm
spelar du något instrument: nej tyvärr. men jag kan göra ganska häftiga musikaliska grejer ändå. typ sjunga en låt där man bara uttalar vokalerna och inte stänger munnen eller tänderna.
vem är snyggast: devendra, johnny depp och audrey tatou
vem vet allt om dig: det finns inte någon i hela världen som vet allt om mig. jag är ju bara barnet.
vad vill du ha just nu:  en resa bort nånstans, 26e april, siesta, vår och sommar. mat
vilka sjukdomar har du: inga vad jag vet. men det lurar säkert någon hemsk dödlig sjukdom i min lille kropp
fobier: SPINDLAR!!!!!!!! djur i dödat och förpackat till ätbart format
har du körkort:  hej jag är 18 och har aldrig suttit bakom ratten förutom när jag var liten och jag fick sitta i pappas knä och vara med och hålla i ratten på smågrusvägarna till sommarstugan.
åsikt om jultomten:  nej. jag är fan skiträdd för tomten nu sen jag såg den där tomten på åsnan på antikrundan... och så skämmer han bort barn. så jag vill inte tro på honom. jag gör inte det heller..
vill du gifta dig: inte just nu. men säkert i framtiden om jag är skitkär. men inte kyrkligt överhuvudtaget. ingen gud ska bekräfta mitt äktensskap. 
väska just nu: min siesta tygpöse, alltid.
har du glasögon: neeeeej
hur ser din plånbok ut: den är röd med lite guldigt och grönt och sådär. lite glansig. jobbig att ha småpengar i. men den är allt fin
när ska du festa nästa gång: jag festar inte jag krökar och skakar rumpa. men fredag i guess. utgång.
vad köpte du senast: åh jag har allt köpt mig lite kläder idag. en typ klänning, en tröja och en tisha. och en till bysthållare... och två pack strumpor.. mm.
hur mycket pengar har du:  det vill faktiskt inte jag säga för då kommer alla vilja vara min vän. jag vill inte ha några vänner. nej men det är rätt mycket just nu. men dom ska sparas!
hur svarar du i telefonen hemma: "hej det är linnea" "haallååå" "hej...."
senast kramat: axelpaxel gammel get
hur känner du dig nu:  ooj. helt sjukt mycket känner jag mig som. mitt huvud är dött för det är trött. glad för en del anledningar.. ledsen för en anledning. inte glad för att jag måste kissa hunden.. och hungrig.. och sådär jag längtar. och klok!  död, trött, glad, ledsen, inte glad, hungrig, längtansfull och klok.. yes.


ajöken förmiddagskröken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0