Pumpkin Suop


Hej pumpor!  (bara för rubriken liksom)
Och bara för att låten just nu är Kate Nash - pumpkin soup, jag älskar den. Alltså. haha. texten liksom, så jävla mitt liv nu. love it.
Jag har varit dålig på att skriva här. Men jag ska berätta en sak. Jag är periodare. En sån som överdriver allt ett tag, sen så glöms det bort, för då hittar man nåt nyt. Men det här är oftast när det gäller mat. Som för typ två årsen då jag näst intill levde på gurka. När kömpesarna käkade chips på fredagskvällen framför tvn så knaprade jag i mig en gurka.. Liksom, do you get it vaaa. Så det är därför den här bloggen är så sjukt ojämn och liksom ibland får flera inlägg om dagen och iböand typ ett på en vecka. Mmmm mysigt. Men jag kände att det var dags nu.

Jag kan ju då berätta vad jag är inne i för nån period just nu. det är en philadelphia-och-tomat-macka-perdiod, en äta-mat-period och det ska vara sen salig röra ur en DJUP tallrik! geggamoja. samt Amy Diamond - shooting star period! den är tamefasiken bra. speciellt på slutet mmmm... wherever you go i will follow i just wanna be where you are like a shooooting staar you shine brightest of them aaaall...
Jag har precis vart i en majonäs-period föresten. Inte så att jag inte tycker om det längre. Men käkar man fyra mackor med majonäs och tomat om dagen så måste man ta liten paus då och då...

Idag är det tisdag och det betyder att jag har knegat. Det gick bra, chefen har blivit snäll och min flummiga brat-arbetskamrat driver med mig hela tiden och lättlurad som jag är så kan han ju göra det hur mycket han vill. Men vi har det sköj på jobbet, jag och min flummiga brat-kollega. 
Köpte med mig två nya spännande teer hem. Två gröna. Brunkulla och Gröna Madame. exxxciiting. Just nu dricker jag gröna madame och det var göttt. Morot papaya tror jag det är. mm könstet  va men det var tamefasiken gott. luktar fräsh tant. Så ska jag lukta när jag blir gammal.

Jag håller på att bli förkyld igen också. nej men hallåå! det har gått 1 1/2 månad det här året och jag har redan lyckats bli förskyld 3 gånger. mm i lööv mitt immunförsvar. Jag känner att jag håller på att bli lite sjuk kanske.


Men IGÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IGÅR!!!!!!! Way out west släppte en riktig bajs alltså. Min fina kompanjon Emmiz ringde på eftermiddagen och var helt glad och ba "DU KOMMER DÖÖÖ ALLTSÅ VI DÖÖÖR AAHH du måste sitta ner!!!!" och så ba SIGUR RÓS KOMMER TILL WAY OUT WEST!!!!!!!! eeehehehe. Jag skrek som en tjej och ba näää äre sant äre sant trodde fan hon drev med maj. men nä fan vetniva, det gjorde hon inte. 
SIGUR RÓS KOMMER TILL WAY OUT WEST. Det var nära en liten tår föll från mitt lille öga.
jag älskar sigur rós föresten.. mm.

Idag köpte jag med mig 99% choklad till min padre och han tyckte tamefasiken det var gött typ. Det tyckte inte jag jag tycker om typ 40% hej.

För övrigt så har jag en kömpes som lever livet i new york just nu och en annan kömpes som är på ett skepp påväg mot Havanna, Cuba. aah men vafan tack för att jag får sitta här. m. aaa nä men nu ska jag inte tjöta mer vettni.

Jag ska för övrigt jobba på fredag med. Gött för jag måste se till att tjäna och spara pengar till mina planer.
Och två veckor framöver ska jag hjälpa till att ta hand om en bekants islandshästar. Mysigt!
Varför är inte jag från island... Jag borde fan det.
pöss på rompen. MER TE
/YouRS Truly




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0