Pressed In a Book


Här sitter jag. Trött till döden och kollar på animal planet.
GE MIG EN CHIMPANSBEBIS DÅ!!! det är helt ok med en tigerbebis också alltså...

Ikväll har jag avnjutit en underbar middag hos en vän som förra veckan blev 18. Det vart paltkoma på högsta level ikväll. Mat mat mat. glass kakor osv. Jag har haft en helt alkoholfri lördag. Det var nog typ hur längesen som helst nu. Det känns gött.
Jag vart inte ens pepp på alkohol idag. Det räckte med igår för den här helgen. Heeeelt sjukt trött och lite bakis a la baama.  Men jag hade en rätt konstig med rolig gårkväll/natt. Fezt till kl halv 7.. göttt.t.


Men alltså han den där krokodiljägaren som tydligen var så känd var ju lost i huvet. Ofta man står och pratar med en arg jävla krokodil... som om den fattar vad han säger. Så jävla balltttttt. 
MEN GUD KAN HAN LÄGGA AV! nu kryper han bredvid en myrslok som han tydligen är kär i..ahhh. han är fan skitkär i den. 
men serilöst han är ju dum i huvet!!! aaah haha

Nu ska jag tetta på felm. sen ska jag söva. för jag är tröött som ett as. 
ajöken kvällskröken
/yours truly



men fan jag vet ju inte. eller jo, jag vet. men det är dumt. det går ju inte. fan.
det här är verkligen jobbigt. i just don't know what to do..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0