please don't stop the music


Halllojjsan.
det var en dag då jag fick mitt andra mail från en fin på en båt på andra sidan jorden. I det mailet står det sånt som jag blir glad av osv. Men ack, det är  3 månader minus en och en halv vecka kvar.. Det har redan gått en och en halv vecka alltså. Det går tamefasiken ganska fort ändå. Jag tror det är för att jag dricker  så mycket öl. mm. Fan nu kom jag på att jag har faktiskt inte ens hängt med i hur fort det går.. hujhuj. Men det är bra. muy bien.

Igår drack jag öl. Okej en cider också. Men den räknades inte för den var tamefasiken inte ens göttig.
Jag hade en trevlig kväll, men det hade nog inte vart så trevlig om det inte vore för alla mina fina vänner som gör en sällskap sådär när man är ute och gör sånna där vuxengrejer. Men det vart krök och dans som vanligt.
Jag och mina två trogna äppelpäppe-kompanjoner missade dock pendeln till våran sista buss.. Jag fixade sovplatsen änna men vesst han jag frysa ihjäl. Mina två kompanjoner överlevde i knugsbacka från kl ca halv 4 till typ kvart i 8 på mörran. VÄRSTA CREDS TILL DOM!!!
Ja men det vart et minst sagt trevlig natt. det blir sällan tråkigt med mina äppelkompanjoner. Världsbäst.
Jag vaknade iaf upp hos bajsen och vi lyssnade på Amy Diamond och spelade mario cart. eh. jag är sämst...
Sen gick jag och hälsade på syrran och syrrans pöjkvän några timmar, dim fixade lite inför en fezt ikväll. Det var gött. Så kom jag hem, duschade och ätit en avokado nu..

Ja.. Om ca 40 minuter ska jag bege mig in till knugsbackat igen för att umgås med fenaste Jeanie och ha det götttt.Jag tror det blir kröken idag också fan. Gött.

Ha en helnajs kväll dårå. För det ska fanimej jag ha!
pözzzz
/Yours tRulY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0