Korean Dogwood

ingenting jag gör är ju bra ändå.


Hej igen. sjukmycket uppdatering idag fan.
 jag skyller på att det är söndag. för då är det ok. söndagar är tankarnas dag. för man tänker så mycket på söndagar..
det är nog därför alla hatar söndagar. för det är inte ens gött att tänka för mycket.

Men jag tänker. Men jag tänker på göttiga saker just nu. jag tänker att snart ska jag ha världens mysigaste lilla lägenhet. elller ännu bättre, en liten stuga. och där ska jag bo. tillcohmed tre l i eller för det. jag längtar. för jag ska ha musik på twentyforseven och ha det gött. jag ska måla låtsas-mustasch på mig själv och gå runt så, i mitt hem.  
och jag ska klä ut mig med roliga och fina kläder minst en gång om dagen. så gött ska jag ha det. sen ska jag äta mat. jag ska lära mig laga mat, helt själv.
och så ska jag dricka skitmycket blåbärssmoothie.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0