Honey Or Tar


Tjeeeeejjjnna.
Idag har solen tittat förbi och värmt oss lite grann och gjort, säkert dom flesta lite gladare. 
Jag älskar den här tiden då alla börjar sitta ute lutandes mot teaterns väggar med kaffe, cigaretter och vad det än är, och bara njuter. Där blåser det sällan och solen ligger på så härligt. Snart kan vi sitta där i bara koftor, som sedan går över till bara t-shirts eller linnen. Och byxor förstås..
Nog för att det fortfarande är kallt, men sånna här dagar mitt i februari är dagar då man blir påmind om att våren inte är allt för långt bort iallafall.

"Skoldagen" avslutades med glass och allmänt jävvla mysigt chillhäng på dansbanan vid fyren med tre fina kömpeser. Sånt vill jag ha mycket av nu när det går mot bättre tider.

Idag hämtade jag även min studentmössa. Den är fin och jag tycker allt att jag ser lite charmig ut i den. HAHA! haaaalåååå! Och idag insåg jag lite att, fan, snart tar jag studenten. Vad kommer hända med mig sen liksom.. Vad kommer det bli av mig? Har jag nån framtid? haha. skoja bahhhh, allt kommer bli förjävvla bra. Det ska bli gött. yes!

Jag finner det inte speciellt givande att skriva blogg längre.. Men ibland då och då kommer jag göra det. när blogglusten knackar på och jag måste ha någonstans att göra av min hjärna.

JAG HAR INTE FÅTT MIN LÖN? VARFÖR HAR JAG INTE FÅTT MIN LÖN?

samt att jag måste dra ner på kaffedrickandet...

g'bye!
/yOurs Truly


jag älskar mig själv när jag med munnen full av banan trycker upp ansiktet, mest näsan, mot altandörren och samtidigt visar innehållet i min mun för pappa där han står utanför och snickrar på våran nya veranda. Sedan vinkar jag glatt till honom och torkar bort snorspåren på glasdörren.
Jag vet att han tycker om det också.

Kommentarer
Postat av: victoria

mm det är lite synd :( jobbigt o jobba med morzan också. annars hade det vart fett värt, guldvärt liksom, mmmh..

2008-02-28 @ 20:20:31
URL: http://palea.blogg.se
Postat av: jennifer

neej, det är inte alls att ta i :)

fast klart, om man är veg behöver man inte dö, bara om man är typ hockeyblockare :)

2008-03-03 @ 14:45:51
URL: http://deliverthem.blogg.se
Postat av: jennifer

jävla bajskuk gubbar, men dom ska dö. en dag ska dom.

2008-03-03 @ 18:13:31
URL: http://deliverthem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0