Hard To Explain



Hej bajsblöjor.
Idag var dagen då jag hade utvecklingssamtal. Först kom jag försent och sen var jag där i typ 5 min. Bergis knappt ens det.
Det var det vanliga liksom. Fixa alla ig..  allt bra, mm.. bra med klassen..? mm....osv. Skriva under och haajrå. 

Sen hängde jag med min trogna komanjon. Vi har lite affärer på g, jag och min kompanjon. Det gäller kalasbyssor och en skiva med bajs.
Vi gick till Åhlens, jag köpte en skiva. The Cardigans Best Of. Gött.  Sen hittade jag den i en annan skivaffär, 15 KRONOR BILLIGARE. fyfan.. ogött.
Vi köpte kaffe, satt i SOLEN, gick till h&m, där vi fyndade minsann. Jag köpte mig en ny bysthållare, en grön. skitglansig. För 40 riksdaler. Och ett fint linne. Men det fyndigaste fyndet av allt var kalasbyxorna. Två-pack, ett par blåa och ett par gröna,och det fanns ett pack kvar, just i våran strl! Gött som den. 
Förvisso var dom skapta för gravida kvinnor. Men det hindrade oss inte. Jag skulle ha dom gröna kalasbyxorna!!
My companion ska nämligen ha dom blåa.  Vi är så smarta. Grejen var den att det var halva priset på halva priset. Det blev typ 10 kr var. AAH!!!! asbilligt.

Imorgon äre jobb. Lika nej jag vill inte som vanligt. Men det är väl ok ändå liksom. 
Funderar på om jag ska offra mig några fler dagar på lovet. Jag känner mig lite mer motiverad att tjäna pengar nu, för jag viiiiiiiiill.. Jaaaa snälla dåå.mm. vi gör det liksom... (det var mest för mig själv)

Det är tydligen nåt mystiskt i vårat hus. Något som surfar bamse.net....
Jag har blivit anklagad men jag lovar det är fan inte jag. Vafan skulle jag göra på bamse.net liksom.

Hejdå drugdealers, nu ska jag dricka kaffe.
/yours truly






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0