A sight to behold


kom hem 
och ta mig härifrån



för mycket kaffe och för lite vätska fo sho. Huvet blir som en seg deg. Snurrigt. argt. trött.
trött. fredagens kvälls-och natt festlitgheter tärde verkligen på mig. Har vart dödens trött i två dagar nu. Fick inte ens sova ut ordentligt imorse vilket var det jag hade tänkt, och det enda jag behövde. Så jag funderar på att gå och lägga mig igen. Imorgon har jag utveckligssamtal kl 9.20 och jag ser inte fram emot dt. Jag ser det som helt ogivande eftresom jag vet precis vad lil-ma' kommer säga.
Jag vill bara gå och lägga mig och sova, till slutet av april. Inte behöva tänka på allt och bara sova. Slippa. 

Jag är tydligen en otacksam jävel också. Jag orkar fan inte med detta mer.

på antikrundan är det en gubbe med skägg som kommit in med en tomte som sitter på en åsna. åsnan rör på huvet och tomten på ögonen. det är den läskigaste och fulaste tomte jag någonstin sett och den har gett mig men för livet.

det sista jag vill säga idag är att jag är så sjukt besviken på vissa människor i min omgivning. vad fan liksom.

ge mig slutet av april, och en stuga där jag kan få vara ifred, bara vara och sova hur mycket jag vill fram tills dess.
/Yours truly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0