WHERE IS MY MIND.


skitjobb. skitrutiner. ingen variation. jag hatar rutiner. ungefär det värsta jag vet. det rör inte på sig.
vad tjänar det till. lönlöst. samma sak hela tiden. tröttnar. orkar inte vara trött.

ligger i min säng i mitt rum. datorn i knät. music music. jag har det gött. jag det bra. så bra som jag längtat efter. men det är nåt som saknas. och jag hade haft det tusen gånger bättre om mitt huvud inte var inställt på att jag måste gå och lägga mig snart om jag inte ska dö  på jobb imorgon. orkar inte styra upp min vardag efter ett skitjobb. hatar jobb. hatar rutiner. 
jag saknar det dära.

skulle lagat skitgod mat till mig själv efter jobbet idag, men vad jag orkade göra var ungefär snabbnudlar och majs. näringsrikt. med ett glas nyponsoppa. misär. svamnudlar är gott. och nyponsoppa också. men jag kunde ju inte ens somna igår bara för att jag tänkte på den goda maten som jag skulle laga. och så orkar man inte,

misär att sluta jobbet tjugo minuter efter avsatt arbetstid. när man redan tjänar skit. så jävla otacksamt att jobba när det enda man får är skit. ingen tacksamhet överhuvudtaget någonsin, och skitlön. en dag ska jag ge tillbaks allt. HA.

and what to wear what to wear. shit. inte tvättid förens på söndag. ah.

en dusch, en säng ett jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0