now we are strangers,



jaaaaaaaaaa.. igår var det bartömning på kontiki och det var trevligt som attans. jag och fem fina till gjordes.finfint sällskap ska jag säga er! och jag blev kömpes med både bartendern och dj'n. nä men serri jag måste sluta hänga hos dj'n hela tiden.. jag framstår nog som en sån där.. musikfascist. haha. igår sa han när jag kom sista gången "alltså jag känner mig lite som en sån där gammal dj som hamnat på helt felt ställe" och så skrattade han. jag med.. sen sa jag att han var bra också. men i want more liksom! men det kanske blir lite så när man kommer för 38728 gången och önskar.. men jag skyller på den lille lille musikfascisten i mig. ja. det gör jag.

sen blev det polis-drama!! hahahahaha. så jävvla PUNK!!!haha. nä men vi skulle hem då och vi var på bron mellan tiki och spårvagnen och skämtade om att hoppa från bron och skrattade och spexade och sådär. vicky fastnade med benet i brogallret och jag och barro skrattade så vi stod dubbelvikta. ja det var väldigt roligt ska jag säga. och helt plötsligt så kommer en jävvla stor polis-pike körandes mot oss. piken stannar upp alldeles vid oss och ut hoppar väl en fem eller sex poisstjärtar och på med blåljuset och herrejävlar. jag och mina tre kompanjoner stannade upp och såg nog väldigt confused ut.haha. trodde jag hade mördat nån eller nåt ju. i sömnen typ. en av poliserna kommer fram till mig och frågar "jaha och vad håller ni på med då?" spexig som jag är så svarade jag "öhh. vi bara spexar lite!!" jag fick svaret "spexar....? jahaaa"  men näää VI hade visst kastat ner saker från bron ner på bilarna, men det sa vi att nähä du fabbro polisen det har vi visst inte alls gjort! joho det hade vi. det visste dom. köss mig sa jag då. haha nä det gjorde jag inte men jag skulle fan gjort det. nej men serri vi hade faktiskt inte kastat ner någonting överhuvudtaget så vi blev liksom lite whaat. men dom visste att vi hade det. och polisen har ju rätt liksom.. så dom delade upp mig och mina tre kompanjoner och "förhörde" oss. fast jag och barro fick stå tillsammans. men grabbarna fick inte alls det! nädom fick fan en varsin polis.. iallafall. dom frågade massa saker och jag kunde bara inte sluta skratta. men vi försökte iallafall få dom att fatta att NEJ vi ha rinte kastat nåt. jag sa till polisen att jag har fan inte råd att slänga ner nåt på bilar. haha what liksom. sen demonstrerade jag hur jag brukar "spexa" till det genom att låtsas börja klättra på brokanten och utbrista "jag orkar inte mer!!" och att bilarna där nere då kanske hade trott att vi kastat nåt. fast vi egentligen bara spexar.. polisen tyckte nog jag var dum i huvet. liksom. men ja polisen har rätt och så, så dom tog allas leg och skrev upp våra personuppgifter. så jävla överdrivet så jag skrattar och dör. men det var roligt. sen skrattade vi, hela vägen till spårvagnen. högt.  polisen tyckte nog att vi var dumma ungdomar som gjorde narr av dom. men kul var det. 

följden av detta är: om det är någon mer som kommer anmäla  att det stått personer på bron just denna tidpunkt och kastat ner saker på bilarna så kommer vi få livstids fängelse. haha.

ja. det var en mycket rolig kväll. jag skrattade mig nog igenom hela kvällen. det var gött. sen hade jag och två utav kompanjoner efterfest här i lägenheten.

ikväll blir det svan och födelsedagsfirande för mig eftersom JAG FYLLER ÅR IMORGON!!
köss. jävlar vad pepp när kevlarsjäl kom på här nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0