JE VEUX TE VOIR


snabbnudelsvatten i håret, gårdagens smink är fortfarande kvar även idag och nåt program om valar är vad jag tittar på på televisionen. väldigt intressant. spännande. dom låter sjukt.

det blev en lång-helg, mycket fina människor och mycket att minnas tror jag. jag älskar när man känner att man verkligen connectar med någon som man bara varit sådär bekant med och man känner att en väldigt bra vänskaps-relation nog är på farten. man finner liksom varandra. låter klyshigt men så är det.  En typisk helg med sånna man tycker om. Både skethak, stammisklubben, hemmafest och svartklubb och det känns väl som om man hunnit med det mesta. Helt klart givande och rolig helg. 

Nu väntar en vecka med inte så mycket jobb (SKÖNT UNDERBART OCH HELT FANTASTISKT) denna vecka kommer jag mest ägna åt att träffa sådana där som jag tycker väldigt mycket om och som man träffar alldeles för sällan i princip nästan aldrig. skönt att kunna ta sig tid sådant för det är verkligen guld värt. och på fredag kommer min amandah hem och jag längtar. vi ska baka veganlussebullar hon och jag har jag bestämt.


nu ska jag dricka julmust och sedan är det sängen. göttttttttt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0