hello hello we found your bones!


i måndags fick vi äntligen internet hit till lägenheten. när jag kommer hem från jobbet ca exakt kl 19.30 idag kväll sitter en ångestfylld och arg och ledsen liten sambo i sin säng. har tryckt in fel pin-kod till internetmodemet tre gånger. puk-kod krävs. det är inte ens vårat internet.jag tröstar liten sambo och förklarar att internet är en världslig sak ändå. shit shit. efter meck och spex fixade vi det tillslut ändå. liten sambo kan sova gott i natt. skönt att det är tillbaks. nu har vi både pin och puk-kod uppskrivet. sen kollade vi på ett avsnitt mysteriet på greveholm. lite nostalgizzzioz.  måste få tag i sunes jul. och twin peaks. 

idag vart det jobb. skitjobb. verkligen skitjobb. ångest. ilska. bitter. gråt i halsen. slutar och tröstshoppar för för mycket pengar. imorgon ledig. ska träffa fin. på fredag ledig. klubbaklubb. en annan fin kommer till gbg. och övernattar hos mig. jag älskar helger. då träffar man fina. m-m-mm. kanske är det så att det är på helgen jag lever påriktigt.

nu sitter jag och min andra sambo uppe och kollar på south park på televisionen. datorn är för varm nu och jag är hungrig. dags att bädda ner sig i sängen och sova lagom med alldeles för många timmar i guess. jag är trots allt ouppbokad fram tills kl 16.  

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0