graveyard,


jag är tamefan helt fantastisk. idag, så har jag  städat. grundligt. först vardagsrummet, sen köket, sen toan osv. sist men inte minst så tog jag tag i den  tuffaste biten, min del av rummet. men nu är det rätt stökigt här igen för jag hade två brydar här nyss som gjorde sig iordning för en middag dom skulle på. men iallafall. jag.har.städat. iochförsig så såg det faktiskt ut som fan här.  och om jag tycker att det ser ut som fan så skulle nog min mor tycka att det såg ut som fan gånger 47647836378637. och min ena sambo skulle nog bli lite ledsen om hon kom hem och det såg ut som det gjorde :(. typ så. och nu, nyss, förut. så gjorde jag potatismos. eget potatismos. och åt det. nu är jag görmätt.

jag har hunnit med annat idag också. jag har umgåtts med två herrar, dom drack vin, jag drack kaffe. jag dricker inte vin. jag kräktes nästan förut när jag rålade dricka någons vin istället för min varm och kall. iallfall umgicks med de två herrarna, sen så gick jag och handlade toapapper och sojamjölk. sen kom städperioden. och sen dusch, besök, mat och snart kommer ett gäng andra brudar. ikväll ska vi på disco. skoldisco. under en bro. som jag ser från mitt fönster.

dtdtdtdtd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0