candy land,


julafton är snart slut. inget mer med det mer jaha couldnt care less typ nä men det är väl fint.
ser för övrigt gravid ut. *svullen tjej*

har också fått nå slags jätteonda finneliknande jävlar på hakan. ont.men kom på för en stund sen att det kanske är för att jag använder ca fem år gammalt smink. frshhhhh. huden blir så gla!
imogon dåra. the big PLANS. först ska jag påminna mamma om att vi ska färga mitt hår och hoppas på att detta också utförs. sen bär det av tillabaks hem in till gbg. skönt. fast tanken på att sitta först på en jävla misärbuss i tjugofem minuter, och sen tåg i tjugo minuter, och sen buss igen i en kvart lockar inte så jättemycket. jag känner liksom inte av den där peppen. speciellt inte med tanke på att jag ska gå igenom denna process släpandes på kläder, julklappar, öl osv. ah ah ah. jag har en massa grejer som jag ska ta med mig härifrån också som jag vet att jag kommer glömma, typ  som minneskort till kameran som jag glömde här sist, min "kyckling" i frysen osv..(tappade mitt minne/hjärna/whatever nånstans för nåt halvårsen. man kan säga att jag tappades. tappad ni vet. slagen mot nåt hårt. körd) måste skriva upp allt. och jag kommer glömma att skriva upp hälften, och sen kommer jag ändå glömma ta med det som jag skrivit upp.. what to do what to do. vad jag ska göra när jag kommit hem är ännu oklart. antagligen äta nåt, spexa... JAG VENE ok. 

framåt kvälla blir det antagligen förfiezta i min boning med vänner sen ska vi ut och SPEXXZZZA!!!!1 ännu mer.

nu ska jag sova. i tältsängen. haha. i mitt gamle rum. sängen är hård som en parkbänk men sov rätt behagligt inatt ändå. men liksom.. ja...*lengtar hem till mig seng* ( <--- det där hade lätt kunnat vara nåt namn på nåt kinesiskt exklusivt te. *arbetsskadad*)

gunatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0