arms,


mycket tartex-knäckemackor. mycket tartex. mycket oekonomiskt.

dum.i.huvet.

idag var jag nere och hälsade på och min mor fyllde mig med god mat. väldigt god mat. potatis, linsbiffar, god sås och lingonsylt. gott gott gott. vill ha mera.
jag har inte ens snabbnudlar  här hemma. men mycket pasta.. men det går mest till jobblunch. så kom inte hit och förvänta er storkok. men jag tycker om besök. vi kanske kan äta müsli. det har jag. det är gott

men jag är fortfarande grymt sugen på potatismos. måste köpa potatis.
imorgon ska jag städa också. min sambo var ledsen idag. inte så mycket för att det inte var städat och rent utan mest för att det är jobbiga tider. jag tycker inte om när min sambo är ledsen. så jag tänkte städa. för det vet jag skulle göra henne glad. jag kanske ska bjuda henne på potatismos också. på kvällen. som en liten dejt. fast utan dejt. som en vänskapsmiddag, en sambomiddag, med potatismos. shit jag skulle blivit jätteglad om jag var hon imorgon. hoppas hon blir det med.
imorgon ska jag träffa en fin vän också. som jag inte träffat på alldeles för länge. sånt är trist. men imorgon, då! kanske får jag köpt några julklappar också. om man ligger i så kan man hinna med mycket på en dag.

snart ska jag krypa ner bredvid en bryd som ligger och sover i min säng. det är skönt att ha en stor säng. fast jag tycker om att ha ett eget täcke. men ibland får man dela med sig...

glömde nästan berätta! shit shit. dagens happening efter den goda maten då!
 jag åkte fast på pendeln hem! aah. haha. men eftersom jag faktiskt påriktigt trodde att jag istället  för att behöva stämpla fem stora jävla rövkuponger bara skulle behöva stämpla tre lite mindre stora rövkuponger. FAKTISKT FÖRLÅT MIG VÄSTTRAFIK FÖR ATT JAG BLIVIT FELINFORMERAD. 
dels för att jag nog såg så liten och hjälplös ut, dels för att jag nog är en väldigt trevlig och ärlig ungdom, så slapp jag betala 1200 kr i böter. men jag hade ju faktiskt stämplat. fel dock med what liksom.  shit shit shit fatta va nära det var! sjukt. pengar som jag inte ens har. den hade ju suttit jävligt gött. mer oekonomiskt än tartex. MEN dom två största anledningen till att jag slapp böter var att "nu är det såhär linnea, att jag ser här att du fyller år om tjugo dagar, snart är det jul och vi är lite snälla. så gå och stämpla två kuponger till så blir är det bra sen".  två stora jäkla kontrollanter ägnade sin dyrbara tid bara åt mig. seriöst dom är ju skitstora. men det är nog mest jackorna som gör det. fast nu ska jag vara snäll. jag slapp ju böter.. men det hade fan vart sjukt om dom hade gett mig det också. tack kära snälla kontrollanter, nu slipper jag svälta resten av månaden. god jul.


LÄGGDAGS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0