and i just couldn't ask,



imorgon börjar jag kl 14. 
det kommer nog bli en fortsatt bra vecka. lugn och skön. givande. jag peppar på torsdag. 
jag älskar helger. jag vet inte. men på nåt sätt så lever jag nästan för helgerna. och det ska jag göra tills jag tröttnar i hopp om att jag hittat nåt annat att leva för.

om vi sk fortsätta på matfronten så köpte jag idag en ny tartextub. och flapjacks. och istället för kyckling. det är gott. och tofu. och potatisen självklart. jag lyxade alltså till det lite. men det är nån minns inte vem eller när som sagt åt mig att jag måste äta ordentligt och få i mig det jag behöver.
sugen på selleri.




----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
tanken har ju slått mig. flera gånger. och man har ju tänkt på hur det skulle kunna vara. men ibland låter det bara nej och ibland låter det ja. det är nog en sån där grej där hjärtat säger en sak och hjärnan säger en annan. men..tanken har ju slått mig. so,, for once?, jag är sådär förvirrad som jag varit så många gånger förr, men det är inte samma sak nu. för jag har ju lärt mig. havnt i.

(take me out tonight,,take me anywhere i dont care i dont care i dont care)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0