we will become silhouettes.


två postal service-rubriker i rad. fint.
yepyepyep. nu är det bestämt och om tio dagar eller mindre är jag en sån där som håller på att flytta hemifrån. och nu har vi gått från tre till fyra  och det blir bajsbra. vi hade ett litet litet möte idag där vi tig upp lite saker osv och vi kom överens om i princip allt och nu är det bara att vänta tills vi får börja flytta dit våra grejer. det är väl bara det där lilla med att jag och katter inte riktigt går ihop och att vi ska bestämma oss för vem som ska ha vilket rum osv. men det löser sig nog. det kommer bli världens mysigaste lilla minikollektiv faktiskt. fyra trogna kompanjoner, en katt, en elefant och en gris och en massa gnomer. tack vare gnomerna kommer det nog vara ganska rent och sopat och sådär. bra. björkhult it is  och där äter man bara riktig mat. det ni! vi har tillochmed bestämt datum för våran inflyttningsfest. mer än bajs!  yesyesyes.
jag har annars jobbat idag och så mycket som det var att göra idag har det nästan aldrig varit typ. jag somnade inte förens jättesent igår heller typ tre halv fyra och nu är jag bajstrött och har jättejätteont i halsen igen. lite ont i nacke och sådär. inte bra alls om jag känner mig kropp väl. så nu är det nog dags att sova för imorgon ska jag dricka öl. fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0