we share a crisis of some sort.


det hängde ett monster i taket så jag fick förflytta mig till köksbordet men pappa tog bort monsret tio minuter innan hade pappa tagit bort ett likadant monster fast på kylskåpet. incidenten med monstret i taket hände i förra veckan också så jag börjar tro att det är ett stormonster som lagt monsterägg och nu är huset fullt av småmonster och risken för att jag kommer typ drömma monsterdrömmar nu är väl ganska stor. tur att jag ska flytta härifrån. pappa frågade mig om det var så mycket bättre in en liten stuga då nää egentligen inte sa jag med det får vi ta då. idag har jag ju varit på besök på banken där allt gick bra och sen en tur till stugan och där gick allting väldigt bra. nu väntar jobb fem dagar i rad och med min instabila hälsa vet jag inte om min kropp kommer klara av det. så vi får se hur det blir med det. så nu är det en dusch och sen sängen. det är ju viktigt att sova. hejdo.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0