TWO STEPS FORWARD, TWO STEPS BACK.


oj oj oj jag har fått så möe inspiration thank YOU den som uppfann internet egentligen vi kan kalla honom gud för stunden thank god! strokes är vad som går in i mina öron och som kommer ut ur min mun och vad som är bra och åh jag tror jag har sett det finaste rummet någonsin jag vill ha ett sånt men fan måste hitta.den.där.sjukt.snygga.tapeten.då för den är så ruskigt snygg. det dåliga är ju att jag lär ju knappast få tapetsera i min blivande boning som är en liten stuga, frågan är om det ens skulle gå att tapetsera. jag kan ju låtsas att den sitter på min vägg. typ. jag och min far sitter och pillar med våra grejer på datorn ungefär med tjugo cm mellanrum vad i helvete kom alla dom är flugorna ifrån då sa han för en stund sen det var roligt det satt typ tusen pyttesmå flugor på hans datorskärm helt plötsligt nej tio då kanske jag började skratta och då tittade han argt på mig fast han skojade bara sen började hans alldeles nya datormus låta som en badanka och var skum och då skrattade jag igen och då kollade han lika argt på mig igen. fast han skojade då också. min nacke är rätt så svullen tror jag det säger iallafall min mamma för jag ser tillochmed tydligen svullen ut enligt henne fast jag har då inte sett nån skillnad.  imorgon är det time for mig och mina tre trogna kompanjoner blivande rumskompisar/sambos att gå till banken och fixa ett gemensamt bankkonto sen ska vi fara till stugan och typ. ja jag vet inte riktigt vad vi ska göra där men jag följer med iallafall det blev ju inget idag så vi ska ta det imorgon istället. sen är det jobb resten av veckan onsdag till söndag jag lär ju knappast palla det utan att bli sjuk igen och det är ju jävligt synd för i need the money. efter helgen ska det nog börjas med att köra dit mina grejer i think. peppen. fan terminskortet slutar gälla dygnet runt den sista augusti och det suger ju för sen kommer jag få betala en halv timlön varje gång jag ska in till jobbet. jäkla stjärtvästtrafik rena rånet ju,,,,,,,,,
puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0