the room is on fire as she's fixing her hair.



idag är det söndag och om nästan exakt 30 minuter ska jag gå ner till bussen för att ta mig in till stan till jobb där det inte finns nåt kaffe... fast jag dricker kaffe nu så det är rätt coooooool likzom. men. idag är det bara fyra timmar i affärn sen ska jag hem, packa ihop grejer och sen ska vi köra ut dem till stugan. gött. igår handlade vi vårt första stora lass mat och det gick la rätt bra. å såååå. jag hatar att jobba på söndagar för då får jag åka hemifrån två timmar innan jag börjar jobba och det är la rääätt så surt. västtrafik är och kommer alltid vara stjärtvästtrafik. men imorgon är jag ledig, sen är det bara tisdag och torsdag men då börjar jag klockan ett asgött. min mamma är typ worried nu bara för att jag bara har trasiga kalasbyxor, kan man ju inte ha när man ska jobba säger hon. så jag ficke ett par hela par av henne nu. snällt.det är alltså dags för kalasbyxinköp idag. yes. igår efter vi handlar maten så åkte jag och jean ner hit till byn jag bor i nu men inte så länge till och for hem till fin tjej där en annan fin tjej var. vi satt på altanen och drack folköl käkade chilinötter och pratade, kvällen avslutades med några avsnitt sex and the city. fin brudkväll alltså. och i fredags var vi ute, rätt trött igår på jobbet var jag.
nu ska jag byta till ett par hela kalasbyxor. fett.



Kommentarer
Postat av: Malin

Alltså du bruden!

Nu får du allt höra av dig tycker jag.

Inflyttning imorgon alltså, det är grymt.

Träffade Sanna idag. Nu har jag fått två olika besked om när inflyttningsfesten kommer att äga rum. Upplys mig!

Fika i veckan kanske?

Puuus

2008-08-31 @ 19:04:27
URL: http://mistcoloured.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0