THE RHYTHM IS THE REBEL.


jag sitter i soffan och väntar på att mamma ska komma hem med mina korvbrö. jag har liksom redan kokat min korv. jag måste ha bröd till korven. så jag väntar. hon kommer nog snart.
för övrigt så har jag under hela dagen haft det ungefär sådär att antingen fryser jag eller så är jag stjärtvarm. kul sånt är.
igår låg jag hela kvällen och kunde inte sluta tänka och planera på hur jag ska inreda mitt blivande rum, eller min blivande stuga kanske man ska säga. och jag vill typ göra det nu å fint det ska bli. 

nu vill jag ha mitt korvbrö.

/////////////////////////////////////////////////////////


fyra korv med brö, två koppar kaffe och mer ont i nacken senare



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0