the district sleeps alone tonight.

imorse klockan nio försökte min chef få tag på mig på min mobil utan resultat eftersom jag tydligen sov väldigt tungt. jag var tydligen trött liksom. vid elva kom mamma in och frågade om jag inte hört att det ringt. min chef har då ringt hem istället och pratat med min mamma som kommer upp och meddelar från chefen att jag behövs i butiken eftersom den som vanligtvis jobbar blivit sjuk och fått gå hem. jag ringer chefen och jag ba jaaaaaaaajaaaa jag kan la komma in dåååå. nä det sa jag inte men  strax efter klockan ett började jag jobba iallafall och när jag kommer in i butiken och ser att min favvisarbetskamrat också är där. weeoo  jippiiii. vi fick en stor leverans idag också så det var grejer att göra nästan hela tiden. fint. det är bäst då. min chef gnällde inte på en enda grej idag utan var jättetrevlig typ hela tiden. fast mest satt hon i köket och höll på med chefgrejer. jag jobbade nästan en heldag med min chef och det gick bra. gött ellerr.. hon frågade om jag kunde jobba imorgon och på frdag också jag ba fredag kan jag inte för jag är en stjärt. så imorgon ska jag jobba nio till sex. pengar. just nu tänker jag bara pengar för jag behöver verkligen det.  överväger om jag ska be om att få jobba fredag också iallafall, men jag vet inte om jag orkar/ har lust. fast jag behöver pengar. och imorgon efter jobbet ska jag och två trogna kompanjoner ha ett litet möte. och prata, diskutera och kommer överens om det som jag kommer behöva pengarna till. jag ska nämligen med största sannolikhet flytta hemifrån. JAG SKA FLYTTA HEMIFRÅN *sMaKaR pÅ oRdEn*. fan. liksom. lilla jag. till den där stugan i skogen ni vet. eller skogen och skogen egentligen. men mysigt är det. den och den som bott där har ju farit sin kos till andra sidan atlanten så nu är det fritt fram för mig och mina två trogna kompanjoner att från och med den första september flytta in. hur gött som helst tycker jag. fast fortfarande synd att dom där har åkt. jättelångt bort. och ja om man ska bo hemifrån måste man ha pengar, så just nu är jag tacksam och glad för att jag har det där jobbet och att jag kommer få jobba en del i höst så jag tjänar pengar. det här med flytten kommer bli så jäkla bra tror jag. apgött. jag kommer trivas som en ko trivs på den stora gröna ängen och som grisen trivs i leran med sina kompisar och som fisken tivs i havet. och som kalven trivs när den sugen på mammakossans spenor PÅ den stora gröna ängen. en gång lurade jag min lillasyster att snippa betydde kospenor på isländska. .    ... 

det är mycket som händer nu. väldigt mycket. det känns som om hösten är förändringarnas årstid. speciellt när man tagit studenten. ja det är väldigt mycket som händer nu. och som har hänt, redan. fast hösten inte ens börjat. jag håller fortfarande krampaktigt tag om hoppet att sommaren inte riktigt är slut än. fast jag får nog ge upp tror jag. MEN DET ÄR FORTFARANDE BARA AUGUSTI OK!!!!
för övrigt annars sådär så är jag skitsugen på nya kläder. speciellt efter att den där lillasystern kom hem med massa nya kläder häromdagen. gött för henne. jag kan inte ens minnas när jag senast köpte ett klädesplagg till mig själv. det var typ ett par kalasbyxor. och det är ju kkkkul. m. men jag har inte råd. fast jag tror ändå jag kommer unna mig nåt när jag får min lön. nåt billigt och fint. jag sitter och kollar på forever21 och dom har så äckligt mycket snygga saker så jag vill typ ha allt. 
nu är klockan typ rätt mycket för en som ska upp halv åtta imorgon. typ. det här blev ett så tråkigt inlägg så jag nästan vill ta bort det. ps. idag har jag gjort en svinbra spellista på ipoden igen så nu m-m-mm. jag älskar min musiksmak THANK GOD för att nån gav mig den och inte typ min storasyrras. 
hejdo.

Kommentarer
Postat av: victoria

charlotte gainsbourg juuu! jane birkins dotter

2008-08-20 @ 22:46:05
URL: http://palea.blogg.se/
Postat av: rumsiskamratsis jen.

flyttidytt. :)

2008-08-22 @ 13:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0