such great heights.


haha. alltså. haha. nä jag vet inte.  jag vet faktiskt inte, and i leave it like it is. jag orkar inte göra någonting. tyvärr. antingen kommer det leda till nåt bra, eller dåligt. det ser inte så jävla ljust ut. mest för att det alltid är jag som gör någonting. nästan mest för att jag vill att du ska göra någonting. annars är det ju kul och så. jävligt. 
varför är det bara jag som är rolig på msn....  jag lyssnar på yann. comptine d'un autre été kan vara en utav de finaste musikaliska stycket som finns. och la valse d'amelie.. och la noyée... åh. allt är så fint. man får gåshud och blir nästan tårögd. fyfan va jag döskriver.. helt jävla ointressant. the secret är att jag har faktiskt skittråkigt. hej datorn min bästa vän. och förövrigt är det ju bara jag som är rolig på msn.

för övrigt (igen), sneluggen är back on track. inte lika stor denna gången dock.
hejpuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0