and im barely listening.


om det slutar regna någon gång så funderar jag på att pallra mig bort till kräftskivan som min släkt har idag som jag inte är på för att jag mådde ungefär bajs imorse. jag har legat i sängen till klockan fem med ont i hals nacke huvud och en näsa full med snor och imorse hade jag nog lite feber men det är borta nu eller så är det ibumetinen som gjort susen. funkar skitbra för nu mår jag typ bra igen. det var nog inget bra beslut att gå ut igår utan jag borde nog bara se till att bli ordentligt frisk nu för nu har det vart såhär fram och tillbaks i två veckor och jag börjar bli rätt less och så. och nu har jag druckit en kopp kaffe också så jag kanske blir lite otrött. nu är jag ledig imorgon måndag och tisdag också sen ska jag jobba resten av veckan så det bästa är nog att jag tar det jäkligt lugnt så jag blir frisk. 

var ute igår som sagt. först på ett berg precis bredvid liseberg och drack folköl där vi nog försökte njuta av det sista på den här sommaren. vi såg ut över göteborg och det var fint. sen drog vi vidare mot järntorget där vi gjorde vårt första stopp på pustervik där vi var en stund innan vi drog vidare till rio rio där det var nån slags reggaekväll och inte något folk alls när vi kom dit. men vi fyra som var kvar från vårat sällskap hade det trevligt. sen blev vi tre. när vi hade försökt inta dansgolvet en stund vilket inte var så pepp började fler folk droppa in och helt plötsligt kommer min gymnasieklasskamrat och vän in med en kompis och jag blev alldeles jätteglad och bestämde mig för att stanna en timme till och inte dra hem då med mina två. sen var det bara jag och min gymnasieklasskamrat kvar och vi pratade om allt möjligt och hade det riktigt trevligt. sen bestämde vi oss för att bege oss hemåt så vi skiljdes åt vid hagakyrkan och for hem till våra sängar. 

annars har jag nu suttit och lyssnat på dom tre bästa postal service låtarna på repeat för att dom är så bajsbra.
hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0