it's like the first time when we kissed.



ikväll blir det en såndär favorit. göteborg och dricka öl och stanna vaken hela natten i bästa staden och ta tidigaste morgontåget klockan kvart i fem och åka hem till en säng. egentligen har man inte så många mer alternativ men åh vad jag gillar sånna här nätter det blir alltid sånna som man minns.

föresten jag mår bättre än vad det nog framstår i allt jag skriver i denna stjärtbloggen jag gör mig bara av med det värsta.


okej jag vet inte om jag ska skratta eller gråta eller fan skrika och hata dig eller vad fan jag ska göra. jag är ås jävla arg besviken ledsen så jag nästan måste kippa efter andan. vadfan är jävla grejen? dra istället fan vad jag hatar att jag alltid lyckas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0