how we got drunk on words.


nu för tiden blir jag bara ledsen du har  inte ens hört av dig jag trodde uppenbarligen fel eller trodde jag rätt jag vet inte ens sånt längre. jag hade väl ganska beredd på att du inte skulle höra av dig men jag tror det bara gör mig mer besviken för jag trodde jag hade så rätt om dig det kanske jag fortfarande har men då har jag nu istället fel om dig. jag hoppas att jag har fel om dig nu jag hoppas verkligen det för förlåt men jag har faktiskt räknat med dig som en utav mina närmaste vänner och jag vet inte vad du räknar mig som. och det är väl där det gör som ondast. att jag just nu faktiskt inte vet och jag hatar att du åker.
herregud jag trodde aldrig att jag skulle skriva såhär om dig för jag trodde aldrig jag skulle behöva. inte med dig.
så nu lägger jag ner allt det här.
nu är klockan halv två igen hostan kväver mig och det är dags att sova. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0