honey or tar.



egentligen tar jag tillbaks allt som jag skrivit om att jag varit arg och velat hata och allt det där, även om jag hade anledning och det inte var så konstigt att jag kände så då. men nu är det bra. för den där är faktiskt typ bäst. och nu är det mest sorgligt. jättelänge. och värst är jäääättelångt borta. och det är jättesorgligt. men det blev ju bra tillslut ändå och även om det är lite sorgligt så är det skönt att det känns bra och att jag fortfarande inte är ledsen och besviken. det blev ju bra. även om det är lite jobbigt. jättelänge, och jättelångt bort.
det är det som har hänt. en annan sak som har hänt är en väldigt stor sak, a big step i mitt liv. men det tar vi senare!
hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0