haligh, haligh, a lie, haligh



vadfan jag har väl inte gjort nåt eller. vad är det som får dig att inte ens prata med mig liksom. idiot.

övrigt övrigt är jag sjuk sjuk min hals har tagit död på mig eller mer min hosta. halsen gör bajsont och hostan gör så att det gör ännu ondare och i guess att febern lurar så jag har suttit hemma ikväll och druckit jordgubbssaft och tänkt och surat över att nä varför kunde jag inte blivit sjuk imorgon istället så jag kunde dragit utåt stan ikväll och ölen med massa folks och sådär. nänä nänä. någon straffar mig jag vet det eller så är min kropp bara jävligt less på mig nu. förlåt mig kroppen. 
nu ska jag sova för klockan är snart halv två och när man är sjuk ska man sova mycket. föresten har jag ingen röst heller jag låter som en hundraårsrökare. en som rökt i hundra år alltså.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0