figures.


idag har varit en dålig dag på nästan alla sätt. egentligen började det igårkväll då jag var jävligt bra och låg i sängen kvart över tio, klockan elva lyckas jag slumra till med vaknar igen av att jag är kissenödig. aha kul. gick upp på toa och sen kunde jag fan inte sova förens halv två. asbra verkligen när man ska upp halv åtta. vaknade och kände att jag inte var utvilad nog någonstans. men ok liksom. resten utav min skitdag utgjordes av ungefär dom här grejerna; hittar inte det man letar efter, jävligt dålig hårdag. luggdag. trött, KAFFEMASKINEN I AFFÄREN ÄR TRASIG. DÖDEN!!. mitt huvud dödade mig vidare pga inget kaffe. ont. trött. klämde fingret i kassan. missade tåget. jävligt ball när man är trött som en död och bara vill hem. jävligt ball också att komma hem typ 20.20 när man slutar 18 bara för att jävla stjärtvästrafik är stjärt. a. sen andra jävligt jobbiga omständigheter aah jag orkar inte sånna här dagar. och så satt jag och tänkte på tåget att i helvete att jag någonsin kommer kunna klara av att ha ett heltidsjobb. iallafall inte så som jag har det nu. skönt att bara jobba ibland alltså. och jag ungefär pissar på alla som säger "men snälla lilla du man måste faktiskt jobba" "det får ju alla göra så varför skulle inte du göra det!" ja PISSAR. ok.

det suger att åka hemifrån halv nio, komma hem nästan halv nio, vara trött som ett as, betyder att man måste gå och lägga sig typ klockan tio om man inte ska dö. samhället kan ju faktiskt också dra åt helvete, påriktigt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0