comptine d'un autre été.



egentligen vill jag nog bara be dig dra åt helvete och hata dig iallafall som det känns just nu men det går inte för du förtjänar det inte samtidigt som du förtjtänar det och jag vill och hoppas bara att du fattar hur jävla skitigt du behandlar mig just nu och att du sårat mig mer än vad du nog anar för egentligen tror och hoppas jag att du inte vill men jag kan samtidigt inte låta bli att tycka att du är fruktansvärt feg. jag hoppas att du inser för det här är inte okej inte någonstans även om det kanske lät så på mig när du ringde men förlåt jag är dålig på att prata i telefon jag är dålig på att prata överhuvudtaget och jag kan inte skälla på dig men jag antar att jag kanske kommer få göra det ändå för jag vill bara att du fattar att du sårat mig mer än du nog förstår och att det inte är okej någonstans. inte någonstans och jag fick inte ens höra ett förlåt. hoppas du får det så jävla roligt. inte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0