bird gerhl.



urs fy och blä vilken tråkig dag och kväll. jag kom hem kl halv fem imorse och vaknade upp vid två med ett jättesvullet ögonlock som har förstört typ min dag. det ser inte klokt ut och det kliar. jag ber till någon att det gått ner imorgon. snälla snälla snälla då. coctailpartyt igår var trevligt. jag blev full. alla var fulla. fint. för att gå tillbaks till det här med tråkig dag så har det fanimej varit en jävligt tråkig dag. och knappt några roliga människor har det varit på msn heller. ohmygod aahh för msn är mitt liv likzom mm ba så. det jag gör just nu är att lyssna på antony & the johnssons, dricker te och kollar på tv. hemsökta hus. svinspännande. yesss. och så skriver jag här, i min stjärtblogg. hostar gör jag också. jag har åkt på en förkylning nu på det. så på en vecka har jag haft bajsont i halsen, extremhosta, feber i en dag, svullet ögonlock och nu förkylning. 
när man bara sitter hemma såhär så tänker man mycket. jag har tänkt mycket idag på den här sommaren som jag kan säga har vart den bästa sommaren hittills i mitt liv, och jag skulle kunne börja gråta när jag tänker på att den faktiskt är slut. man kan säga det. för kallt är börjar det bli, folk bärjar skolan eller börjar åka iväg. en här sommaren har gått så sinnessjukt fort också, det skulle kunna vara juli för mig nu. jag har inte hängt med alls. men åh vilken sommar. helt helt underbar, fin, varm, mysig, rolig, spännande och åh åh. jag vill inte att den ska vara slut. ge mig iallafall en månad till av allt det här som varit. 
jag hoppas att det blir en fin vinter iallafall. det är mycket möjligt att det blir det. och sen se fram emot nästa sommar igen. och hoppas på att så många som möjligt som varit en del av mitt liv den här sommaren, kommer vara en del av mitt liv nästa sommar igen.  men jag hoppas fortfarande att vi kanske får några härliga sommardagar till nu eller nån vecka eller två. även om så många åkt iväg nu och det inte alls kommer bli samma sak.
och det där övriga, jag vet inte om jag ska vara arg, ledsen eller glad och det är fan skitjobbigt.
hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0