where you found me


Jag har liksom typ bestämt mig nu för att typ liksom typ sluta köpa kläder. För min egen, och för miljöns, och för barnens skull.
Jag har ju faktiskt liksom kläder.. eh. så det räcker. Det enda som gör så att man fortsätter köpa kläder och sånt är för att man är så jäkla kräsen och har begär. Det är ju skitpinsamt att vara kräsen och vilja ha och ha hela tiden. Egentligen.
PINSAMT.
Jag kanske ska köpa nått mer, inför sommaren. Bara så.
Det enda jag ska köpa i klädväg sen är underkläder och kalasbyxor, eftersom dom jävlarna går sönder hela tiden.
Ah men typ så. 
Och så säger jag nej till plastpåsar i affären, plastpåsar är fult. Tygpåsar är fan så mycket snyggare.
AAAAhhhhmen typ så då. eh. hej.

Jag insåg precis att den avslutningen fick det inlägget att låta jätteoseriöst och ironiskt.
DET VAR DET INTE, jag är faktiskt seriös!
Nu ska jag gå och mysa med alla mina tygpösar, och berätta för dom hur mycket jag älskar dom :')
 puss, ni luktar äckligt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

min favvopöse gick sönder igår.. jag ville dö
mami ska laga den idag, heheheh

2008-04-23 @ 09:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0