att från samma säng lyssna till samma regn

Passivt bloggande det senaste men vem fan bryr sig.

Igår var en fin dag.
-  Träffade malin för att följa tradition med onsdagsfika. det tycker jag om.
-  Träffade fler utav kvinnorna i mitt liv
-  Jag införskaffade Håkans nya. Nästan som en liten födelsedagspresent till honom från mig.

Jag lyssnar på den just i denna stund.
Första spåret  "Tro och Tvivel" är en sån där låt som känns som en
perfekt komma-tillbaka-låt på nya-skivan som man blir helt glad och vårig i kroppen av.
Jag gillar nya skivan. Dom tre första spåren är helt helt helt toppen!  "Zigenarliv dreamin" är helt underbar, haha.
Håkan är en fin fin man och skivan den tycker jag om alldeles alldeles jättemycket.

Idag har jag redan druckit tre glas vatten och jag älskar min nya svarta klänning.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0