YOU KNOW, IT REALLY WON'T SURPRISE ME


Men jag skulle typ.. Döda dig? Eller mig..?
Jävla jobbiga. 
Det hade vart lättare om du inte gjorde det så jävla svårt för mig. 

(Förlåt för mina intetsägande små hemliga meddelanden men jag måste skriva av mig någonstans)
----------------------------------------------------------------

Idag vaknade jag halv 2, åt frulle, gick ut med hunden, duschade, gjorde mig iordning och åkte sedan in till staden Göttleborg det fine. Först hämtade vi mina världsfina vantar som jag lade undan igår (förrgår) på PrickigKatt, min favoritaffär, värd ett besök. Magasinsgatan/Grönsakstorget. Dom ska för övrigt bli julklapp. Asfina.
Sen åkte vi till nordstan och hejade på brydarna som sålde grejer. Gött.

Sen for vi vidare till Julbordet, det var lite svårt att hitta men vi kom fram tillslut.
Det var skiiiiiiiiitmyyysigt. Vilket jobb dom lagt ner.  Kan ju berätta att det var ett Veganskt julbord anordnat av GBG Djurättsaktivister och Bright Side Catering. Helt sjuuken värt. Så himla god mat och härligt folk och mysig stämning.
Sen när klockan var strax efter 22 och det var slut drog vi vidare in till Järntorget och ägnade resten av kvällen åt öldrickande på prinsen. Det var rätt så gött.

ajöken kvällskröken




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0