UNAVAILABLE

Jag drömde det sjukaste inatt. Det går inte ens att förklara. Det hade nåt med klimatförändringarna å göra iaf. Vårat hus och tomt var typ hela världen. Baksidan var typ hav där valar bodde, framsidan var typ savannen där det bodde massa lejon osv. Inne i huset var det nåt däremellan. Men så hade alla djuren hamnat fel, Helt sjukt. Valarna hade hamnat under madrassen i mammas och pappas säng och var typ fast där. Men jag räddade alla djuren, fick tillbaks dem där de skulle vara. Och jag var typ bästa kompis med alla. Jag och djuren var bäst pals.  Speciellt valbebisen, den var jättepussig och jätteliten! Skitsöt..


Jag är död nu föresten.

hejhejhej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0