trånga buren, kalla gallret. Varför då?

Nu sitter jag här, med endast 44 minuter kvar av mitt omyndiga liv. 
Jag sitter även här med en mage som gör ont (nej, inte det kvinnliga magontet), dåligt samvete för att jag är dum mot min pappa som är världens bästa pappa men faktum är att jag bara verkar nonchalant  för att jag har ont i magen och inte orkar bara. Jag sitter även om glädjs åt att jag köpt världens finaste kalender för nästa år. Djurkalendern "Varför då?" Dert är en massa fina teckningar i och viktiga dagar är markerade. Så som sojakorvens dag (1a juli) , dagen då djur som utnyttjas inom den vetenskapliga tortyren bör uppmärksammas (24e april) och internatonal talk like a pirate day (19e september). Plus en massa andra bra datum.

Nu är det bara 36 minuter kvar.. Hel könstet tycker jag. Jag är ju faktiskt den som ska vara 17 hela livet känns det som. Men imorgon har jag lika stor rätt att gå ut på krogen och köpa folköl som alla andra 18+are.
Coolt.

Idag har jag vart inne i storstaden göttleborg med finisar. Vi shoppade lite, åt vegetarisk medelhavsbuffé på Zucchini vid järntorget och sedan vare bio. Tillsammans är man mindre ensam blev det. FINISFILM! Den kan jag varmt rekomendera! Mina finisar är så bra tycker jag.

Imorgon ska jag ha kalas med middag och måttliga mängder alkohol. Mysigt alltså. Alla mina älskade och fantastiska vänner kommer och förgyller min födelsedag (minus några) och det kommer bli skittrevligt! Det vet jag!


Frånvarande referent
Smaska svälja inte tänka.


Beställ ditt exemplar av djurkalendern, ett stöd för djuren:     http://www.unitedanimals.se/kalendern.html
Det står så himla bra grejer i den så det är inte klokt!


HAR DU SETT NÅGON SOM SÄLJER LIKDELAR TILL UNGDOMAR?
Ring Polisens tipstelefon: 114 14
Likdelskommitén



(( 24 minuter kvar!!! ))

Kommentarer
Postat av: victoria

ih visst ären bra den filmen! älskareeeeen
gåren fortfarand epå bio azz

2007-12-28 @ 16:56:42
URL: http://palea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0