thank you for the plants, and the animals

Vicaana duschar och jag ligger på sängen med datorn på magen och lyssnar på CocoRosie. Vi låg och tittade på världens bästa dokumentär på youtube. "The eternal children". Jag mår seriöst så himla bra när jag  kollar på den och känner mig som en ny människa nästan. Hehe.
Medverkar gör Devendra, CocoRosie, Antony och Vashti. Så det är inte så konstigt att jag mår bra av den.
Sen kom vi på att klockan hade blivit väldigt mycket så vi fick sätta lite fart.

Nyår ska firas hemma hos Jean med middag och pompa o ståt. Det ska bli så himla trevligt så det är inte klokt.
(vi har skumpan)


Varsegoda. Här får ni länken till dokumentären, jag tycker ni ska kolla på den.
http://youtube.com/results?search_query=the+eternal+children&search=Search


Jag önskar er alla ett riktigt gott nytt år osv!
Ta hand om er, Kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0