summer 78

Hej kära kamrater.

Nu väntas det jag var helt seriöst jättenära på att skriva krök men icke. Julträffmiddag med släkten. Från mammas sida. Det brukar vara skoj. Jag har inte vart med de typ 2-3 senaste åren för jag har alltid lyckats bli sjuk eller bara mått dåligt. Och gissa vad jag dragit på mig nu då?! En inflammerad haka!! (?). Jag vet inte hur det gick till med den är större än den brukar vara och gör ont. Tur att jag fick både en ny concealer och foundation i julklapp.
Jaja, den som bestämmer över allt lyckades ändå ge mig en bra hairday. Thank you!


Nu måste jag panikspringa och leta efter något svart. Det är så jobbigt när man bestämt vad man ska ha på sig och sen hittar man inte något utav det. I mitt fall en svart tröja..


AAHHH brottoooommmm

pözzzzzzz 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0