sommar, danskrig och blöta fötter



Iallafall. Gjorde kröken och svängde våra lurviga hos fröken Emma (www.emmaversuschark.blogg.se , micket bra blogg, läs tycker jag.) Temat var sommar och somrigt vare, föutom vädret utanför. Jag hade tillochmed en blommig kjol, den var uppskattad.
Det var mycket dans. Mycket reggae, lite TTA och annat bra, Lite dåligt också. En hellström-stund bjöds det på också.

Kvällens partypooper var mysig dräggig brud som använde sig av sitt rikliga ordförråd och kastade ur sig saker som "jävla cp", "vem fan är dum i huvet", och "vem fan ska ha stryk". Anledningen var att det var hon som ville bestämma musiken på dansgolvet, även om hon inte dansade. 
 Det var mest roligt. Fast lite partypooper var hon. Ingen party-brud alltså. Mer översittar-brud. Hon var coolare än alla andra helt enkelt. Fast vi ägde henne ganska stort på dansgolvet, även om hon inte ville erkänna det för sig själv och fortsatte sin "dans". Fast hon såg mer ut som en ko. Jag lyckades bli knuffad av henne in i en hylla. Fast det kunde jag ta, för vi dansade ganska jättemycket ivägen för henne, med mening. Dessutom är jag inte så svårknuffad. Sen hotade hon oss med att ge någon av oss stryk, min tappre vän sa varsegod. Men hon vågade inte slå. 

Under hela kvällen gick jag runt med skoskav som jag fått på vägen dit. Som sedan bildades till stora blåsor.
Det resulterade att när vi sedan skulle gå till nattens sovhak, Alejandros place, fick jag gå i bara raggsockorna de ca 20 minutrarna hem till honom. Det var blött kan jag lova, fast det lät gött. plask slaffs shloffs...
Värd kväll trots allt tycker jag!


-----------------------------------------------------------------
du,föresten. Har jag nåt val?


puss





Kommentarer
Postat av: ronjah

ja, det var en lyckad kväll igår :]
och den där dräggiga bruden. är en fd kille. iallafall vad hon och någon mer sa.

anyhow. skärsåt på hälen, bkais. fet bra kväll i går yesbox!

2007-12-08 @ 17:50:27
URL: http://insidearetard.blogg.se
Postat av: jennifer

hahhaah, juuuste ! den bryyyden som blev arg och sa att jag var dumihuvet när jag bytte låt på stereon... hon var tunnhårig och hade en gul tröja tror jag..

2007-12-12 @ 13:30:57
URL: http://deliverthem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0