some some i let go


Sånt här ska man ju egentligen göra på typ nyårsafton. Eller iallafall typ 1 dag innan till en dag efter. Fast jag gör det nu för jag tycker att det är så nedrans spännande med listor.  Så varsegoda lite i förskott, ett smakprovpå året som gått!

1. gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
jag började jobba. det ni. och gick ut på krogen

2. höll du några av dina nyårslöften?
jag tror inte på nyårslöften. Fast i år har jag faktiskt ett. Men ni får vänta ett år då med att höra hur det gick

3. blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
min syster köpte en katt. men jag vet inte om det räknas för hon är inte min vän direkt.

4. dog någon som stod dig nära?
ja det kan man säga

5. vilka länder besökte du?
Island, Danmark. typ

6. är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
kött. nej jag skoja. hähä.    Snö kanske. Och mer krök

7. vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
25-27e maj typ. 5e juli. 11 augusti, 15-19 aug.  

8. vad var din största framgång 2007?
jag vet inte faktiskt

9. största misstaget?
jag vet inte det heller just nu. jo, jag trillade dit för snabbt och ogenomtänkt tror jag att jag får säga.

10. har du varit sjuk eller skadat dig?
ja jag har vart förskyld massor och sånt där. Jag tror inte jag haft nåt allvarligt. fast jag hade en hjärntumör ett tag men jag tror den är borta nu

11. bästa köpet?
ojojojoj. jag veet inte. gud va svårt. jag kommer inte ihåg vad jag köpt. Men jag får säga min gröna manchesterkjol från Åhlens. jag älskar den

12. vad spenderade du mest pengar på?
FIKA fo shizzle. festivaler också

13. gjorde någonting dig riktigt glad?
ja oh ja! mycket har gjort mig glad

14. vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
vild och härlig - ivan boring, miami - tta, seahorse - devendra,  overture - patrick wolf , babylon faller - kultiration, world of it's own - tingsek. det finns nog fler

15. var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
både två. helt sjukt. jag har vart värsta bergochdalbanan i år

16. vad önskar du att du gjort mer?
rest tror jag. det finns nog mer men jag kommer inte på't nu

17. vad önskar du att du gjort mindre?
tänkt, analyserat och vart dum i huvet

18. hur tillbringar du julen?
Hemma med familj + farmor, farfar, farmors syster och hennes resp

19. blev du kär i år?
hmmmmmm........nä ja nej jo nä jo. åh...

20. hur många one night stands?
none

21. favoritprogram på TV?
scrubs, kobra. osv

22. hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?


23. bästa boken du läste i år?
jag har nog inte läst nån bok. jo typ en, när jag var som deppigast. den var bra, och hemsk. men jag kommer inte ihåg vad det heter.

24. största musikaliska upptäckten?
Devendra och Cocorosie

25. något du önskade dig och fick?
en ny ipod =)

26. något du önskade dig men inte fick?
någonting vart det nog

27. årets bästa film?
öh. haha. årets får vi köra på goodbye lenin då. men. åh. amelie, eternal sunshine of the spotless mind, lilla sjöjungfrun, donnie darko, napoleon, cry-baby listan kan göras lång.

28. vad gjorde du på din födelsedag 2007?
HAHA! den har inte varit än.. kul osv.

29. finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
att den inte var så förvirrande och ställde till det så mycket i min hjärna kanske. och att hvellur inte blev sjuk.

30. hur skulle du beskriva din stil år 2007?
trött

31. vad fick dig att må bra?
musik och mina fina kömpeser

32. vilken kändis var du mest sugen på?
devendra banhart fo sho. salem ett tag också. Och patrick wolf.

33. vem saknade du?
den då

34. de bästa nya människorna du träffade?
Vicaaaanaa Majauui!!!! men jag har träffat så mycket nya tror jag. Jag minns inte vilka ens, eller när. 


puss

Kommentarer
Postat av: olle

jag snodde!

2007-12-26 @ 23:34:49
URL: http://satan-said-dance.blogspot.com
Postat av: victoria

ih åh men pussspuss söte

2007-12-27 @ 00:13:35
URL: http://palea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0