Snön hyr ut sin oskuld för skiten bara känns



En låt som jag sätter in i kategorin "en av världens sämsta låtar" är en låt, som tyvärr spelas sönder och har gjort det ett tag. Den låten är jävla Alicia Keys nya. Jag vet inte vad det heter. Men det är skitdålig. Vänta.. "No one"  hette den visst. Urs vad jag verkligen hatar den låten. Det är en sån där låt som jag bara verkligen inte klarar av, jag måste få bort den så fort som möjligt. Seriöst, då är fan tillochmed  alla som inte dansar är våldtäktsmän-låten bättre. Och jag hatar den.

Men iaf. Nu hände en sån grej som man blir glad av. Ztv var på. Så kom jäkla Alicia Keys låten, då bytte jag snabbt till mtv  (det kan ha vart tvärt om) och då började dom precis spela en låt från Kents nya skiva. Columbus heter låten. Den är skitbra..



eheh heheheh ehhe..

Kommentarer
Postat av: Linda

jajamän, håller med dig.

alicia keys vet f ö inte hur man sjunger en låt utan att sjunga falskt. ghaa.

2007-12-20 @ 20:53:04
URL: http://cocoscreme.blogspot.com
Postat av: em

alltså jag lyssnade på colombus och jag tyckte inte alls den var bra :( det var ju synd liksooom
tråkig varen tycker jag
haha nu vet du! PUSS

2007-12-27 @ 16:58:31
Postat av: lillan

fast emma du är ju ganska döölig hähähä

2007-12-28 @ 12:30:25
URL: http://watermelonjuice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0