possibly maybe

En dag ska jag också ha ett thick skägg som man kan gömma bärs i. Reaaallly thick..
Men först mustaschen. En sån där ganka smal mustach med krullar längst ut.


Det första jag möttes av när jag kom intraskande på skolan idag var en kluns med människor, jag drog ur hörlurarna ur öronen och möttes av ett "oh lord won't you buy me a mercedes benz..."
Det var en lärare som sjöng den. A'capella. Yeah.
Det var någon slags lunchkonsert. Vi brukar ha det på våran skolan med jämna mellanrum.
Trevligt tycker jag!

For in till jobbet sen, träffade på ännu en ny arbetskamrat idag. Nice.
Nu har jag varit på jobbet i 3 veckor. Inte varje dag förstås.
Först kom min kusin och hälsade på mig. Det var roligt coch trevligt, träffas inte så ofta.
I söndags var min moster och handlade också.
Elin och Slif  mina finisbarn kom och hälsade på mig vid stängingstid. Det var gött.
Jag blev jätteglad =) Dom köpte kaffe. Jag tror jag gjorde ett undantag för dom som min arbetsgivare nog inte skulle tycka om. Fast i ain't gonna tell her.  Hoho hihi.

Sen for jag hem, skulle vänta en halvtimme på bussen i knugsbacka. Men då tog jag en promenad upp till min syster och sa hej, stannade på vägen och köpte med mig en haleluja moment falafelrulle.
Jag är så jävla svensk. Mild sås och utan lök. Jaja.

Nu är jag hemma och är trött.
Det var nåt mysko med mig imorse föresten. Min kropp kunde verkligen inte gå upp ur sängen.
Det resulterade i inte bara en  sovmorgon för en påriktigt inställd lektion utav även lite mera sovmorgon pga skolk från filosofin, därför bara svenska idag.
Fast jag vill inte kalla det skolk, jag säger att min säng är alltför skön...

Nu, lite skogsrå. Te alltså. Jättegott. Om ni kommer och hälsar på någon dag ska ni få smaka! Promise

puss'n peace



Kommentarer
Postat av: ronjah

sängar är sköna. min säng är för skön.
sängar är guds gåva

2007-12-11 @ 22:47:08
Postat av: jennifer

tröjorna finns på swedenorganics.com :):)

2007-12-12 @ 13:24:41
URL: http://deliverthem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0