paper planes


all i wanna do BAM BAM BAM BAM
and a CLICK CHING
and take your money



Hej.......
Jag har köpt julklappar. Jag hade gärna sagt vad jag köpte om det inte var så att risken finns att någon utav mina fmiljemedlemmar läser här. Så jag låter bli.

Jag hittade iallafall ett par billiga blommiga pjucks till mig själv, från h&m. Mamma blev glad eftersom hon tydligen har brist på julklappar till mig. Jag har försökt förklara för min familj att jag baskemej faktiskt inte tycker att det är så viktigt med julklappar och att det enda jag önskar mig är en ny ipod. För det skulle jag behöva.
Och den kan jag en till baskemej få i både julklapp och födelsedagspresent. Min familj vill inte riktigt lyssna på mig och tycker att det ska vara rättvist och att någon inte får massa mer än någon annan. Jag tycker inte det är så viktigt.

Jo förresten, jag önskade mig en till sak. Jag önskade mig att vi skulle bojkotta julskinkan. Familjen var inte så negativ till min önskning eftersom det inte äts så mycket julskinka i den här familjen ändå, men att vi måste nästan ändå ha julkskinka att bjuda på. Så jag tror inte jag kommer få det i julklapp. Jag kör på det igen nästa år.
Jag ska fortsätta min kamp.


Happ. Kultiration har spelar i 1 timme och 40  minuter. Fast jag tror att dom har slutat spela nu..
Nu ska jag fortsätta lyssna på M.I.A.


Nu kan jag även avslöja det där jag skrev om innan. Det är helt enkelt så helt enkelt att du är för bra för mig helt enkelt.
Och nej jag klankar inte ner på mig själv och inbillar mig att "ååh jag är så dålig" och "jag förtjänar ingen"  och deppar och sådär.
Jag säger liksom inte att jag är för dålig för dig.
Utan, du är för bra för mig helt enkelt. Och jag är nöjd med det. Tro det eller ej.
Do you get it liksom..?


HEJDÅÅÅÅÅ


Kommentarer
Postat av: ronjah

jag tycker att dina hemliga små meddelanden mer betyder att du och den personen bara inte passar ihop. bara så.

alla är vi allt bra :)

2007-12-23 @ 02:05:30
URL: http://insidearetard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0