Oh, in this world all covered up in shame


Folks.

Dagens händelse: Jag reser mig från soffan, känner nåt tungt och vasst mot mitt ben, undrar vad tusan det är. Ett kollgeblock har fastnat i mina kalasbyxor; Jag går runt med ett block hängandes i stjärten.

Coffeeee..

Pga den hemska klädinsidenten i helgen har jag unnat mig lite nytt idag. Det behövdes kan jag meddela.
Och det behövdes inte för att jag är beroende av en massa kläder, Det behövdes för att jag inte längre ska behöva gå runt i samma kläder som jag gjort den senaste månaden. Typ.
Ett par jeans, en grön manchesterkjol och två par jättefina strumpor från marknaden. Ett par orange med ränder och ett par mörkgröna. Stickade tjocka. Det bästa av allt är att det är sånna där halkskyddspluppar under. GREAT!
Mami hade köpt med lite tröjor också. Thanks.

Nu: En jävla massa plugg. Naturprov imorgon. 3 prov. Om jag inte klarar det är jag failed typ. Grattis på mig. 
Och lycka till.



Det krävs en dåre för att vara förståndig.




liten uppdatering:  Jag + naturkunskap = dåligt. Alltså det spelar ingen roll hur mycket jag än försöker. Det går inte. Jag läser in lite frågor, som jag ändå inte förstår. Men imorgon har jag glömt det. För jag förstår inte ändå. Jag förstår inte ens varför man ska förstå. Det kan dom som intresserar sig av det förstå. Inte jag. För jag är int intresserad. Men jag är inte ett dugg ledsen. Jag är mer nöjd tror jag.


uppdatering 2: Jag fattar fortfarande ingenting av jävla bajsröv-naturen. Jag lägger ner det. Jag får väl få IG. Jag skiter faktiskt i vilket nu för nu är jag så jävla arg. Jag är inte ens ledsen för att jag inte kommer klara det. Jag vet att det inte betyder att jag är korkad. Det betyder att JAG ÄR INTE INTRESSERAD och jag tänker heller inte finna mig i att någon idiot har suttit och bestämt att jag ska veta varför en röd blodkropp lever i bara 4 månader. Jag skiter i det, jag skiter i det så jävla mycket att jag orkar inte skita i nåt annat mer än vad jag skiter i  det nu. 
Jag låter säkert jävligt naiv. Men alltså, jag har läst sånt här sen typ 4an eller nåt. Och jag har aldrig fattat eller intresserat mig av det. Så nej. Jag tänker faktiskt inte försöka anstränga mig mer.
Jag och pappa hade en diskussion om det här nyss.
Då sa han antingen får man finna sig i det, eller så får man göra någon slags revolution.
Nej jag tänker inte finna mig i det. Så jag får väl göra nån himla revolution då.

Tack och hej nu ska jag sura vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0