ode to LRC

Grejen är den att just nu har jag väldigt lågt blodsocker....
Jag har druckit för mycket kaffe + ingen vätska + lite mat. Min kropp mår inte bra av det.
Man blir typ yr, darrig och trött. Skitläskig kombination faktiskt.
Men det blir lätt så. Onsdagar är fikadagen. Mycket kaffe.  Mysigt iallafall.

Idag fick jag med mig Band of horses nyaste skiva hem, Cease to begin. Emma brände den till mig.
Därför får ni en dagens låt idag och det är ingen mindre än "Ode to LRC" med just Band Of Horses.
SKITBRA!!! Och "No ones gonna love you" också.. Mmm.


Imorgon är det lucia, och jag har inte köpt en enda julklapp än..
Annars är det bara 16 dagar kvar tills min 18årsdag. Yes!



Kommentarer
Postat av: victoria

eren bra+! nya skivan?

2007-12-13 @ 13:22:02
URL: http://palea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0