FUR IS WORN BY BEAUTIFUL ANIMALS AND UGLY PEOPLE

Jag är fortfarande lite ledsen över mitt braiga inlägg som försvann igår.. jävla.
Det var bra liksom.. Jag ska försöka skriva om det nån gång.

Idag vart det skolavslutning. Men jag försov mig, så det blev ingen skolavslutning för mig. Men det var gött ändå.
Sen följde jag med min mor och syster till ge-kås, alldeles sådär jätteimpulsivt. Men urs får ge-kås.. Jag fick med mig lite toffsar hem iaf. Och det är ju bra. Sen stod jag jättelänge vid sånna där häftstift och kunde inte bestämma mig om jag skulle köpa sånna eller inte. Jag gjorde det inte, för dom var så fula. Stora och vita.. Jag vill ha guldiga..

Men nu ångrar jag mig lite. Jag behöver sånna. Jag plockade ner en kultiration-spelnings-affisch i stan idag. Men det har jag inte sagt. Jag ska sätta opp den på min vägg sen. Men vadå kan man ju undra då. Jag vet inte. Jag får hitta nåt.


Ja. Jag och mina trogna kompanjoner for in till staden idag och invigde jullovet med lite öl på ett hak. Det vart en mycket trevlig kväll kan jag lova! Jag tycker om mina kömpeser alldeles jättemycket kan jag berätta!

Men två saker bajsar jag på nu. 1. jobbet.  2. julklappar..

Och dig. Tack du. Jag vet inte vad jag ska tro om dig längre. Förlåt. Men du är verkligen skitjobbig.
Jag blir inte riktigt klok..

Föresten så har jag provat ett nytt nässpray idag. Otrivin med menthol. Fast jag visste inte att det var menthol förens jag provat det. Helt sjukt refreshing! What a feeling. Nu har jag vart snorlös sedan 16.30 ungefär. Bra nässpray!
(jag är svag för nässpray)


AJÖKEN KVÄLLSKRÖKEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0