can you dig this?


Helloooozzzz folks. Idag spelar Kultiration på pustervik. Jag har inte råd.  Jag är ganska ledsen för det.

Nu har jag ganska en massa saker att göra. Jag är rädd att jag ska glömma nåt.
Jag är skitdålig att komma ihåg saker som jag ska göra.. Typ världsdålig.

Snart bär de av in till stan med brydarna och handla julklapparna. 


För övrigt kamrater!! idag. Den 21e december, är det bara en liten sketen vecka kvar tills jag fyller myndig. Yeez.
Snacka om att den här veckan kommer gå fort nu också med allt vad julen heter.
Och en sak om jag gottar mig åt jättemycket redan nu är att jag kan se Band of Horses på Sticky i mars nästa år! YES!

Nej. nu nalkas det dusch och sedan en promenad med hunden ner till bageriet och hämta grejer åt mossan. Morsan alltså, på göteborgska. Sedan in till Göttlaborrrg!

Ni får en dagens låt också som spelas just nu på Ztv. Den är söt. Och hon är söt.
 Miss Li - Gotta leave my troubles behind.
Söt video också.

----------------------------------------------------------------------------------------

(Jag har kommit på anledningen till allt det här. Som har med alla 
mina hemliga små meddelanden att göra. Men det tar vi
någon annan gång)




PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0