11

Jag vill ha en tiger, ett lejon, en sköldpadda, en panda, en pingvin, en delfin, en val, en isbjörn, en elefant, en björnbebis, en giraff, en kamel och en apa. Och alla ska vara skitmysiga.


Idag ger jag er bland det vackraste som gjorts.   http://youtube.com/watch?v=dfVDEQyraY8
Där på hennes arm kan ni även se min blivande tatuering. Finast.
Hon är ett jävla geni. Jag älskar henne. Kommer alltid å göra och har alltid gjort, jag lovar. Ända sedan pappa spelade henne för mig när jag låg i mammas mage. Jag är typ säker på det..


--------------------------------------------------------------------------------------------------------
19.51

(Jävligt bittert inlägg:)

Jag har fan inte lust med någonting.
Jag orkar inte gå i skolan. Det beror mest på att jag är halvsjuk iochförsig. Två dagar kvar dock. Jag kan klara det.
Jag orkar inte jobba. Min chef är jobbig. Jag orkar mest inte ringa och fråga om jag ska jobba imorgon. Är det jag som ska ringa och bestämma det liksom?
Jag orkar inte tänka på jävla julklappar. Hej..
Jag orkar inte tänka på dig. För du är också jävligt jobbig.

Jag är så tröööööööött. Jag har skittråkigt. Jag sitter fasen bara vid datorn. Det är inte så givande efter en hel dag. Jag håller på att bli förskyld också. Jag är trött...
Räkna jag:en liksom. Damn it.
 
Jag måste börja tänka på min födelsedag också. 11 dagar kvar gott folk!  
Men jag vet typ vad jag vill göra. Det är ju gött!

Men vi har skitmycket frukt hemma. Bananer, vindruvor, apelsin, clementin, melon, äpplen. Det får kanske bli en fruktsallad. Eller kanske se om vi har blåbär och göra en blåbärssmoothie. Och till det lite toast. Gött säger jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0